
Każdy zakupiony produkt w sklepie iShock.pl jest objęty gwarancją zgodnie z informacją podaną na stronie produktu lub jego opakowaniu.
W przypadku stwierdzenia wady produktu prosimy o stosowanie się do poniższej instrukcji reklamacyjnej:
1. Po stwierdzeniu wady prosimy o informację na e-mail: reklamacje@ishock.pl wraz z opisem problemu oraz załączonym zdjęciem.
2. Serwis po zapoznaniu się z problemem wysyła informację zwrotną o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji oraz dalszym postępowaniu w sprawie reklamowanego produktu.
2a. W większości przypadków reklamowanego towaru nie trzeba odsyłać wystarczą tylko zdjęcia oraz dowód zakupu widoczny na zdjęciu wraz z reklamowanym produktem.
3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana na podstawie zdjęć najczęściej prosimy o zniszczenie reklamowanego produktu oraz wysłanie zdjęć już po zniszczeniu. Taka procedura ma miejsce w przypadku akcesorii takich jak folie, etui, kable i inne mniejsze rzeczy. Prosimy o nie niszczenie produktu bez wyraźnej zgody serwisu!
4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy informację i prosimy o podjęcie decyzji czy mamy zwrócić pieniądze za wadliwy towar czy też wysłać produkt wolny od wad.
5. Serwis po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji potrzebuje maksymalnie 14 dni na załatwienie formalności i naprawę reklamowanego produktu. Wszystkie reklamowane produkty są odsyłane z Naszego serwisu na Nasz koszt. Jeżeli serwis po dostarczeniu produktu nie stwierdzi wady to wszelkie koszty poniesione na odesłanie produktu ponosi klient.